SZOLGÁLTATÁSI ÉS UTASTÁJÉKOZTATÁSI ISMERETEK Engedély száma: E-000510/2014/D025 A képzés célja az utasok tartósan magas szintű kiszolgálása, az utas elégedettség növelése. A KÉPZÉSBEN RÉSZTVEVŐ ALÁBBI SZAKMAI ISMERETEKET SAJÁTÍTJA EL: · A szolgáltatások általános jellemzői. · A kínálati kategóriák. · A szolgáltatások minősége. · A különböző értékesítési csatornák. · A szolgáltatás tárgyi elemei. · A MÁV-START Zrt szolgáltatói feladatai. · A feladatellátás során használt informatikai rendszerek felépítése, összefüggései. · A Vonatinfó alkalmazás használata, felépítése, adatkapcsolatai. · A Ticket Checker alkalmazás használata, felépítése, adatkapcsolatai. · Az Evtk (Elektronikus vonatterhelési kimutatás) alkalmazás használata, felépítése, adatkapcsolatai.
A PROGRAMBA VALÓ BEKAPCSOLÓDÁS FELTÉTELEI Iskolai végzettség: 8. általános Szakmai végzettség: nem szükséges Szakmai gyakorlat: nem szükséges Egészségügyi alkalmasság: nem szükséges Előzetesen elvárt ismeretek: nincs Egyéb feltételek: betöltött 16. életév A képzés időtartama: 30 óra Az oktatott modul megnevezése: Szolgáltatási és utastájékoztatási ismeretek A képzés során a képzésben résztvevő a tananyagegység végén modulzáró vizsgát tesz. A képzési program megtekinthető cégünk ügyfélszolgálatán. |